Gigabyte GV-N780OC-3GD

Specificaties Max. 1,006GHz • GDDR5 • DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GV-N780OC-3GD Review

Tracomaster 19 februari 2014, 386 views

Gigabyte GV-N780OC-3GD

Pluspunten

• Goeie software ondersteuning --> Geforce experience is GEWELDIG!
  • Goeie koeling
  • Goed overclock potentieel (als mijn kaart hard werkt dan is ze om de 60 graden, kunnen dus nog 10 graden of zelfs meer bij als je zo rekend)
  • stil
  • robust en mooi

Minpunten

• Zelfs bij een redelijke high-end system is het een redelijk dure kaart

Drivers en compatibiliteit Score: 5
De GTX780 van gigabyte is net zoals alle andere kaarten van het type "Windforce" weer een zeer goed non-reference model. De kaart heeft een redelijk hoge prijs, maar dit valt te verwachten bij dit top-of-the-line model. De Windforce koeler houdt de kaart op ongeveer 45 graden als ik games zoals bf4 speel. Idle zijn dit 20-30 graden. Ik heb de kaart (nog) niet overclocked omdat er deze kaart sowieso al van gigabyte overclocked was en ik het nog niet voor nodig zag. Ik ben redelijk nieuw in de PC wereld dus ik zal van overclocken nog even weg blijven. Ik garandeer dat (omdat het gigabyte is) je goeie resultaten zult krijgen bij overclocken!

Heb jij ook een Gigabyte GV-N780OC-3GD?

Leuke, maar erg beknopte "review" (het is meer een hoop meningen bij elkaar). Misschien wat overclock resultaten, temperaturen bij overclocken (en niet zoals je dat nu "opgelost" hebt) en misschien nog een plaatje of 2, dan krijg je van mij al +2, nu kom ik echt niet verder dan 0
Zal ik doen :) Om eerlijk te zijn ik heb hem pas, en heb hem nog niet ge overclocked maar zal dan nog een uitgebreidere review schrijven :)