Seasonic G-series 650 watt Review

Tracomaster 19 februari 2014, 474 views

Seasonic G-series 650 watt

Pluspunten

• mooie prijs kwaliteit
  • voelt zeer goed bij het uit pakken
  • ik vond het zakje wat je erbij krijgt prima (gebruik ik tijdelijk als muispad)
  • haswell compatiebel
  • Seasonic maakt deze zelf

Minpunten

• de kabel van de supplemental CPU was bij mijn case (c70) en mobo (z87x-ud3h) te kort om via de achterkant te laten lopen, zit dus nu lelijk in de weg, kan gemaakt worden met extensie van het kabel maar dat zijn weer extra kosten.

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 3
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Deze voeding gekocht omdat ik er goeie reviews over gelezen had. 650watt was goed voor mij en Seasonic is betrouwbaar sinds zij de psus zelf maken. Ook is deze PSU compatiebel met de haswell power saving system. Hiermee kan je een paar wattjes besparen. Ik hoor de PSU nooit. Meestal zijn het gewoon mijn fans. Ik zou deze psu aan raden. Ziet er goed uit (ja, de PSU ook ;) ) en zoals ik al zei ik ben er tevreden mee... verder heb ik niet veel hierover te zeggen behalve eventueel een min punt dat je bij de negatieve punten vindt.

Heb jij ook een Seasonic G-series 650 watt?