Qnix QX2710 Evolution II Zwart Review
Beetje late aangepaste review. Heb deze nu 4 jaar en nog steeds zeer goed beeld. Zeer goede investering geweest.
[edit 28/10/2018]
Gebruik deze nog steeds op mijn 2e pc. Prima schermpje. Is dus echt goede investering geweest.
Pluspunten
Mooie kleuren helder, scherp beeld Na 8!! jaar nog steeds goed
Minpunten
weinig features niet mooiste ontwerp
Eindoordeel
Wat kan ik ervan maken, werkt na 8 jaar nog perfect. Ook na veelvuldig aansluiten, aan/uitzetten etc. Geluid is voor een PC scherm prima. Nog steeds erg veel plezier mee als monitor voor mijn 2e (backup en speel) pc. Nog dagelijks in gebruik.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Qnix QX2710 Evolution II Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!