Specificaties 50" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony KDL-50W685A Zwart Review

josmoorsNewbie 17 februari 2014, 1.199 views

Sony KDL-50W685A Zwart

Pluspunten

• De TV bevalt ons prima!

Minpunten

• Bij het afspelen van films wordt geen ondertiteling weergegeven. TV heb ik aangesloten op het thuisnetwerk (LAN verbinding) In het netwerk is een hardschijf (NAS) opgenomen. De ondertiteling wordt niet weergegeven. Krijg de melding: "Subtitel niet beschikbaar" Vraag: Heeft iemand hier een oplossing voor. Suggesties zie ik heel graag tegemoet.

We hebben de TV nu een week en deze bevalt ons prima. De installatie ging prima, en was erg makkelijk. in 1 uurtje dan staat de TV en heb je alle benodigde kabels eenvoudig aangesloten. Je bent zo TV aan het kijken. Heel goede TV. Mooie vormgeving. Heel mooi strak en helder beeld. Het beeld flikkert ook niet. En mooi om naar te kijken. Tot zover de beoordeling van de TV. Echter 1 probleem is dat er geen ondertiteling wordt weergegeven bij het afspelen van film vanuit een harde schijf.
Wil je een film kijken vanaf een nerkwerkhardeschijf of externe hardeschijf dan is de optie ondertiteling niet beschikbaar. Echt een groot MIN-punt daar we dit heel graag wilde.

Heb jij ook een Sony KDL-50W685A Zwart?

Voor deze vraag moet je geen review aanmaken, maar een topic in het forum. 8)7
Krijg je wel ondertitels als je een USB stick of Externe HD via USB aansluit?
Speelt ie dan ook films met DTS audio af?
Wellicht helpt het als de srt bestanden exact dezelfde benaming geeft als de film in kwestie (op .srt na uiteraard). Het komt vaak voor dat systemen de ondertitels niet herkennen als deze een andere naam hebben.
Bijvoorbeeld:
Naam film: lone.survivorbladiebla.avi
Naam onderitels: lonesurvivornederlands.srt

Even veranderen in gelijke bestandsnamen zoals;
LoneSurvivor.avi
LoneSurvivor.srt

Misschien weet je dit al lang, maar misschien ook niet en dan kan het wel eens helpen!

ps. zoek de filmtip :P