Asus Z87-PRO Review
Moederboord gekocht na bbg jan 2014 te lezen en iets te upgraden. De installatie was een eitje zeker met de op youtube aanwezige filmpjes van Asus. Zo is bouwen van een pc heel simpel.
Het moederboord heeft meer dan voldoende sata aansltuitingen en de ruimte voor de r9-280x kaart was goed er was geen probleem met andere componenten.
De aansluiting van de kabels aan de voeding konden door de plaatsing ook simpel worden weggewerkt in de Corsair Obsidian 550D. Als enige commentaar dat ik heb is het probleem van het plaatsen van de cpu power cable aangezien deze precies boven in de hoek zit waar de toch al kleine koeler van synthe precies in de weg zit. Kan natuurlijk ook liggen aan mijn te dikke vingers.
Verder niets dan lof aan Asus. De...
Pluspunten
Feature Ondersteuning leverancier Plaatsing van de componenten (geen problemen gehad met kabels en videokaart)
Minpunten
Tot nu toe geen
Eindoordeel
Het moederboord heeft meer dan voldoende sata aansltuitingen en de ruimte voor de r9-280x kaart was goed er was geen probleem met andere componenten.
De aansluiting van de kabels aan de voeding konden door de plaatsing ook simpel worden weggewerkt in de Corsair Obsidian 550D. Als enige commentaar dat ik heb is het probleem van het plaatsen van de cpu power cable aangezien deze precies boven in de hoek zit waar de toch al kleine koeler van synthe precies in de weg zit. Kan natuurlijk ook liggen aan mijn te dikke vingers.
Verder niets dan lof aan Asus. De meegeleverde software voor overclocken maakt het zelf makkelijk voor iemand die het nog nooit eerder heeft gedaan.
Heb met de combinatie van de mugen4 en de i5 4670 een overclock van 20% gehaald zonder er maar iets van te begrijpen. Wel een kleine instabiliteit in het systeem na de overclock maar dat kan ook aan iets anders liggen dat ik fout heb gedaan.
Update: Opnieuw geprobeerd nu iets meer overclock gehaald en een benchmark uitgevoerd:
http://www.passmark.com/b...isplay.php?id=20144411933
Ben dus tevreden over hoe eenvoudig het is om een overclock uit te voeren.
Reacties (6)
Dan moet je ook de overklokbaarheid geen 4 sterren geven maar gewoon leeg laten.Heb met de combinatie van de mugen4 en de i5 4670 een overclock van 20% gehaald zonder er maar iets van te begrijpen. Wel een kleine instabiliteit in het systeem na de overclock maar dat kan ook aan iets anders liggen dat ik fout heb gedaan.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/378992/Frozen.jpg?f=community)