HTC One 32GB Zilver

Specificaties 4,7" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB - Bekijk alle specificaties

HTC One 32GB Zilver Review

Anoniem: 422591Newbie 14 februari 2014, 992 views

HTC One 32GB Zilver

Pluspunten

• design is mooi en fijn afgewerkt.
  • de besturing systeem is ultra snel en soepel
  • geluid is waanzinnig.
  • batterij gaat geweldig lang mee.
  • beeldscherm is super mooi

Minpunten

• Blinkfeed is voor mij het enige nadeel van de telefoon, dit is wel opgelost direct omdat je het kan uitschakelen.

Ik heb donderdag 6-2-2014 de HTC- One binnen gekregen met verlenging van mijn abo Red C.
Aller eerst wil ik zeggen wat is het design mooi.
De ronding dat de smartphone heeft is geweldig, hij ligt werkelijk super fijn in je handen.(helaas heb ik wel een leren hoesje met klep er voor gehaald zodat hij niet beschadigd kan raken)
Ik heb wel moeite gehad met de knopjes. Ik was de htc wildfire gewend en deze heeft de uitknop aan de rechte boven zijde. maar dat is een kwestie van wennen.

Als we kijken naar het besturing systeem, werkt het super snel en smooth.
Het werkt heerlijk soepel en helemaal geen lagg.
Zelfs bij het downloaden van apps is dat er niet. het instellen van apps in een mapje vind ik een geweldig iets dat ze hebben toegevoegd.
Een nadeel vind ik Blinkfeed. De reclame die er in komt kan ik niet fijn aanpassen(heb ook geen moeite gedaan om te kijken of het wel kan) de reclame vind ik nutteloos, wel is het fijn dat je het kan uitschakelen. HTC gaat je niet zoals Apple verplichte om het te gebruiken.

batterij duur: de batterij duur is super. als ik hem veel gebruik(afgezien van spelletjes spelen) gaat hij bijna 2 dagen mee, hij geeft dan een melding dat ik nog 15 procent over heb

het geluid is waanzinnig. en dat geld voor beide zowel uit de boxjes als uit de oordopjes.
als ik een serie kijk op mijn mobiel dan klinkt het geluid zo geweldig en het komt, doordat de boxjes aan de voorkant zit, direct op je af.
met de oortjes wordt alle overige geluiden mooi afgeschermd.

Beeld: het beeld is echt geweldig, ik kijk liever series op mijn mobiel(wat ik nu altijd doe). het is mooi helder en strak qua beeld.

Heb jij ook een HTC One 32GB Zilver?