LG 42LA6908 Zilver

Specificaties 42" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

LG 42LA6908 Zilver Review

_wolfrolf_ 13 februari 2014, 1.656 views

LG 42LA6908 Zilver

Pluspunten

• Woofer!!!!
  • IPS Display
  • Netflix
  • Uitzending gemist
  • RTL gemist
  • SBS Gemist
  • Compatibel met Ziggo interactieve TV

Minpunten

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Wat een geweldig apparaat. Zo ontzettend veel mogelijkheiden.

Om 1 heel groot pluspunt als eerste naar voren te halen: De woofer! Het geluid uit deze TV klinkt werkelijk top. De gemiddelde flatscreen LED TV's staan bekend om hun matige geluidskwaliteit, maar daar komt deze TV om de hoek kijken.

De beeldkwaliteit is super en omdat het een IPS paneel is de kijkhoek ook top. Ja, als je achter de TV gaat staan zie je niets!

Verder: Netflix, Uitzending gemist, RTL + SBS gemist en de ingebouwde mediaplayer maken dit een fantastisch toestel.

De voet ben ik ook helemaal happy mee. De TV "zweeft" boven mijn meubel en er zitten wieltjes onder de voet waardoor je het scherm ook naar links of rechts kan draaien.

Bijkomende extra is het 3D. Ik zal het niet of nauwelijks gebruiken, maar het werkt wel erg netjes, op een kijkafstand van ca. 3,7 meter.

Een dikke vette aanrader dus dit toestel. Het kost een paar centen meer, maar dan heb je ook wat.

Heb jij ook een LG 42LA6908 Zilver?

Hoe is deze tv om te gamen? ben namelijk van plan wanneer ik deze koop, om een xbox aan te sluiten.

merk je vertragingen of merk je minounten als de gameplay erg snel verloopt?

Hoe is het beeld van de tv, echt super scherp en prachtige natuurlijke kleuren, of meer dat het goed genoeg is?

[Reactie gewijzigd door N.Uckerman op 1 augustus 2014 00:01]

Ik game zelf met mijn PS4 op deze TV en het ziet er feiloos uit. Geen input lag, zolang je alle zinloze beeldverbeteraars uitschakelt.

Het beeld is super scherp, met natuurgetrouwe kleuren.

Het beeld is wel glanzend, niet mat. Mocht je dat nog interesseren.

Ik ben nog altijd supertevreden over deze TV. Je kan de kabels netjes wegwerken achter de voet!