Trust GXT 38 Review

vincent120420 13 februari 2014, 976 views

Trust GXT 38

Pluspunten

• Bassregelaar
  • Mooi design
  • Goede geluidskwaliteit
  • Makkelijke bediening
  • MP3 input op de bediening

Minpunten

• Bass is minder goed bij hard en zacht geluid

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik heb het setje nu een paar weken huis huis. Ben er zeer tevreden over! Prima geluidskwaliteit en vooral een handige bassregelaar. het setje is prima vormgegeven, met mooie kleuren combinaties en een goed ontwerp. Het geluid is heel goed, als je gaat kijken naar de prijs is het zeker goed! De bass is alleen wel slecht als je de muziek heel zacht of juist heel hard zet, maar overal daar tussen in is het perfect (zeker omdat je het kan aanpassen met de regelaar).

Ik heb hem bij de mediamarkt gehaald alles is goed gegaan (behalve de bezorging van de PostNL die is altijd te laat).

Voor het gamen is het ook een prima setje, goede geluidskwaliteit het spel wordt veel beter door deze goede boxen. Je hoort alles goed, en door de goede bass hoor je zelfs alle diepe geluiden ook.

Kort samengevat: Een prima setje voor een geweldige prijs!

Heb jij ook een Trust GXT 38?

Maar ja, wie zet zijn geluid ook altijd knoerhard? Niemand dus, ziet er eigenlijk wel mooi uit dit setje.
Ik wel hoor ;) Bijvoorbeeld met feestjes of gewoon met vrienden. En alsnog voor deze prijs kunnen ze niet op alle fronten sterk zijn :)
Weet iemand hoe ik deze speakers op mijn ps4 aansluit?