Specificaties Bedraad Qwerty met Razer Green switches - Bekijk alle specificaties

Razer BlackWidow Tournament Edition Review

peppie55 10 februari 2014, 621 views

Razer BlackWidow Tournament Edition

Pluspunten

• Degelijk
  • Compact
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen versie met achtergrondverlichting

Nadat ik dit toetsenbord gereserveerd had, ben ik zo snel mogelijk vanuit school langs de MyCom gelopen om het toetsenbord op te halen.

Na het openen valt op dat er bij het toetsenbord een sleeve zit, dit is zeer handig voor het meenemen van het toetsenbord, hier is het toetsenbord ook voor bedoelt. Maar dit was niet de voornaamste reden, ik gebruik de numpad van een toetsenbord nauwelijks, als ik hiermee ruimte kan besparen, is dit zeer fijn.

Het Toetsenbord is zeer degelijk gemaakt, hij weegt bijna een kilo, dit merk je wel als je hem in je rugzak stopt. Het voordeel hierbij is wel dat het toetsenbord goed op zijn plaats blijft staan.

Dit toetsenbord bevat mechanische switches, dit zijn de cherry blue switches. Deze zijn herkenbaar aan hun klikkend geluid. Dit geeft je wel veel feedback tijdens het typen.

In totaal maakt dit een zeer goed toetsenbord als je niet veel nodig hebt aan functies, zeer simpel en ook zeer goed.

Heb jij ook een Razer BlackWidow Tournament Edition?