Apple iPad Air Smart Cover Zwart Review

Giga_ 10 februari 2014, 710 views

Apple iPad Air Smart Cover Zwart

Pluspunten

• Mooi design
  • Aan/uit functie

Minpunten

• Strepen op scherm
  • Zwakke verbinding magneten Cover naar de echte cover
  • Zwakke verbinding magneten Cover naar magneten iPad

Waarom een voldoende? Dat is simpel gezegd. Het is de meest standaard cover die je kan bedenken, en dat is een minpunt. Het doet wat het moet doen. Het beschermt je scherm als je hem niet gebruikt en het werkt als een eenvoudige standaard. Ook het uitzetten van het scherm is een welkome toevoeging maar springt er niet uit. Deze cover is in vergelijking met de versie voor de iPad 2 (die heb ik ook gehad) een nog selchtere uitgave. Het materiaal tussen de mageneten die aan de ipad zitten en de rest van de cover is van een meer flexibele kwaliteit dan de vorige versie waardoor je ipad al snel voor je gevoel instabiel stond (voor mn gevoel). En dit punt, in samenwerking met de vorige nadelen maakt hem niet beter. Zo laat de cover nog steeds veels te snel los van de iPad. Waarom zou hij er makkelijk af te halen moeten zijn Apple?? Ook laat de cover vieze strepen achter op het scherm.

Al met al denk ik dat, als je de materialen gewoon van Apple wil houden, een cover is die wel voldoet. Het is absoluut geen verbetering ten opzichte van de vorige versie (wat ik wel verwacht). Het kan er mee door, alhoewel 40 euro echt aan de veels te hoge kant is.

Heb jij ook een Apple iPad Air Smart Cover Zwart?