Whirlpool ARG727/A Review

Gosse_W 9 februari 2014, laatste update op 25 juni 2016, 84 views

Whirlpool ARG727/A

Zeer slechte koelkast, zeker voor de prijs. Geen functies en na 3 jaar defect. Slechte en dure service van Whirlpool.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Na drie jaar defect (koelsysteem lekt)
  • Geen functies

Energieverbruik Score: 1
Er zitten hoegenaamd geen functies op (behalve natuurlijk een thermostaat en lampje) en mijn exemplaar bleek na 3 jaar al fubar: het koelsysteem lekt waardoor de achterwand opbolt en de koelkast niet meer genoeg koelt. Koelkast draait dus constant om enigszins koud te worden. Het vervangings'aanbod' van Whirlpool: voor 285 euro een nieuwe, en dat na 55 euro voorrijkosten en 10 seconden voor de diagnose. Slechte service, slechte koelkast, slecht merk! Nooit meer Whirlpool voor mij.

Heb jij ook een Whirlpool ARG727/A?