Whirlpool ARG727/A Review
Zeer slechte koelkast, zeker voor de prijs. Geen functies en na 3 jaar defect. Slechte en dure service van Whirlpool.
Pluspunten
Geen
Minpunten
Na drie jaar defect (koelsysteem lekt) Geen functies
Eindoordeel
Er zitten hoegenaamd geen functies op (behalve natuurlijk een thermostaat en lampje) en mijn exemplaar bleek na 3 jaar al fubar: het koelsysteem lekt waardoor de achterwand opbolt en de koelkast niet meer genoeg koelt. Koelkast draait dus constant om enigszins koud te worden. Het vervangings'aanbod' van Whirlpool: voor 285 euro een nieuwe, en dat na 55 euro voorrijkosten en 10 seconden voor de diagnose. Slechte service, slechte koelkast, slecht merk! Nooit meer Whirlpool voor mij.
Beoordeel deze review: