Addonics Snap-in Disk Array Review
Ik heb heel veel spijt van deze aankoop. De schijven worden verschrikkelijk heet in deze enclosure. En dat vindt ik toch een heel belangrijk punt bij enclosures voor idsks. zelf met een extra fan van 120 mm krijg ik de disken niet op acceptable temperaturen.
Na een tijd lang deze enclosure gebruikt te hebben waarbij mijn schijven tot +50C werden heb ik mijn oude enclosure terug in gebruik genomen. Hierna komt de temperatuur voor dezelfde schijven terug tussen de 30 en de 39 graden.
Pluspunten
geen
Minpunten
Geen koeling what so ever.
Eindoordeel
Ik heb heel veel spijt van deze aankoop. De schijven worden verschrikkelijk heet in deze enclosure. En dat vindt ik toch een heel belangrijk punt bij enclosures voor idsks. zelf met een extra fan van 120 mm krijg ik de disken niet op acceptable temperaturen.
Na een tijd lang deze enclosure gebruikt te hebben waarbij mijn schijven tot +50C werden heb ik mijn oude enclosure terug in gebruik genomen. Hierna komt de temperatuur voor dezelfde schijven terug tussen de 30 en de 39 graden.
Na een tijd lang deze enclosure gebruikt te hebben waarbij mijn schijven tot +50C werden heb ik mijn oude enclosure terug in gebruik genomen. Hierna komt de temperatuur voor dezelfde schijven terug tussen de 30 en de 39 graden.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Addonics Snap-in Disk Array?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!