Plantronics GameCom 780 7.1 Review

phuwitNewbie 7 februari 2014, 1.096 views

Plantronics GameCom 780 7.1

Pluspunten

• Hij is erg comfortabel en zit veel fijner dan mijn oude razer kraken 7.1
  • De bouwkwaliteid is zeer goed de hinches waar de earcups aan zitten zijn van metaal dus deze zullen niet snel breken!
  • Kwaliteid van de microfoon ervaar ik als zeer goed vooral voor zijn prijs
  • Hij voelt stevig aan als je hem draagt.
  • Geluidskwalieid is erg goed! Er zit een knop op je linker ear cup waarmee je je audio instellingen kunt aanpassen voor als je naar muziek luisterd of als je bijvoorbeeld alleen aan het skypen bent
  • Earcups zijn 90 graden draaibaar hierdoor kun je de headset ook erg makkelijk op je schouders laten rusten als je hem even niet op je hoofd wilt hebben.

Minpunten

• Hij ziet er misschien niet zo mooi uit als andere headsets natuurlijk is dit erg persoonlijks

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Erg mooie headset was opzoek naar een vervanger voor mijn razer kraken 7.1. Hij is erg stevig en van een redelijk bekend merk heb voor het eerst van dit merk gehoord toen ik LCS aan het kijken was plantronics sponsort namelijk alle headsets bij LCS. Dus besloot om het merk maar eens uit te proberen. Voor de prijs is dit zeker een goede headset gebruik hem nu ongeveer 2 maanden en heb nog geen problemen mee gehad. Zorg er echter wel voor dat voordat u de headset in uw computer plugt dat u de software installeert deze komt bij de headset maar kunt u ook online vinden door even te googlen!

Heb jij ook een Plantronics GameCom 780 7.1?