Specificaties DLNA -support, WiFi - Bekijk alle specificaties

WD WD TV Play Review

racinfo 7 februari 2014, 935 views

WD WD TV Play

Pluspunten

• Voordelig,
  • doet waarvoor hij aangekocht is,
  • simpel in aansluiting
  • composit AV aanwezig
  • usb poort voor eigen media
  • speelt mpg, dat, avi, divx, mp4 en wmv moeiteloos af

Minpunten

• afstandsbediening is erg ongemakkelijk, niet zozeer qua bediening maar vooral omdat er geen karakters ingegeven kunnen worden; telkens een letter of cyfer opzoeken en ok drukken is geen luxe.
  • Op smartphone of tablet vervalt dat bezwaar volkomen bij het zoeken naar media

Geluidskwaliteit Score: 4
Sinds vandaag heb ik hem ook en voor een voordelig Conrad prijsje < 40,- . Ik heb hem niet gekocht voor Netfix, eigenlijk helemaal niet om films te streamen, waar het mij om ging was afspelen van content via de usb port naar TV (en dat doet ie prima) en (eigen) films via Youtube. En dat werkt ook prima. Er staat verschrikkelijk veel apps op waarmee je films kunt streamen. Ook social media (twitter, facebook, flickr, picasa, enz) komt aan zijn trekken maar het nut hiervan betwijfel ik; dat kun je beter direct op tablet of foon onderhouden dan ipv naar een TV.

Ik heb het pas een dag, dus echt veel ervaringen zijn er (nog) niet, maar de bediening via tablet of smartphone gaat uiterst soepel en logisch.

De meegeleverde AB is flut. Kun je beter meteen wegleggen; is alleen handig om hem aan/uit te zetten ;-)

Heb jij ook een WD WD TV Play?