Specificaties 15,6" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N56VV-S4069H Review

Bryanpeeters 3 februari 2014, laatste update op 2 juni 2014, 4.369 views

Asus N56VV-S4069H

Pluspunten

• Mooie en degelijke behuizing.
  • Goede videokaart
  • mooi, helder en mat scherm
  • verlicht toetsenbord
  • Super stil

Minpunten

• Geen SSD
  • Kleine hard disk (500GB)
  • Geen 5Ghz WLan

Ik heb deze laptop bij de media-markt voor 750 gekocht. Tot nu toe zeer tevreden (buiten dat er geen SSD in zit)

Ik kan Skyrim high resolutie spelen zonder problemen. Mooi helder scherm en er weerkaats geen zon licht. Het Scherm is Mat.
Bij deze laptop krijg je een kleine subwoofer voor optimaal geluid.
Aluminium behuizing maakt de laptop helemaal af.
De accu gaat ongeveer 3 a3.5 uur mee op hoge prestatie.

edit: Inmiddels een SSD ingebouwd. De laptop werkt nu super snel en stabiel.
De originele hard disk heb ik met hdd caddy ingebouwd op de plaats van de dvd speler (www.hddcaddy.nl) Op deze site heb ik ook een behuizing gekockt voor mijn dvd speler. Zodat ik hem extern ook kan gebruiken.

Heb jij ook een Asus N56VV-S4069H?

Hoe luid is ie onder load?
Hij is opzich stil ligt er maar net aan wat je gaat doen.
Als een zwaar grafisch programma draait hoor je de ventilator. en de hard disk hoor alleen als er in je omgeving weinig tot geen geluid is.

[Reactie gewijzigd door Bryanpeeters op 4 februari 2014 14:27]

Ik heb deze ook bij de media markt gekocht tijdens de BTW aktie. Ben er erg tevreden mee. Vergeleken met mijn "oude" Dell XPS is hij erg stil en wordt veel minder warm. Ook ben ik verbaasd over de NVIDIA 750M in positieve zin. Ik kan veel games met high setting zonder problemen draaien. De twee nadelen zover vindt ik het gebrek aan 5 Ghz wireless. Het tweede nadeel vind ik de relatief kleine en trage hard disk. Ik ben echter een beetje huiverig om deze te vervangen ivm de garantie.
Ja klopt daar liep ik ook tegen aan. Daarom ga ik een SSD in bouwen met. En de dvd speler ombouwen zodat ik er een hard disk in kan doen .

Edit:

Ik heb nu een ssd in gebouwd en nu werkt nog sneller en beter

[Reactie gewijzigd door Bryanpeeters op 7 februari 2014 08:25]

Ik ben van plan deze laptop volgende week aan te schaffen. Bevalt de laptop bij jullie beide nog steeds? Zelf heb ik nu ook toevallig een oude Dell XPS (die langzaam uit elkaar valt na 2 jaar).
Hey,

Ja tot nu bevalt me de laptop echt goed.
Ik heb er echt nog geen spijt van.

echt een Aanrader.
Wat vind je van het toetsenbord van deze laptop?
Ik vind persoonlijk een heel fijn toetsenbord. en een mooi plus punt is dat hij ook nog verlicht is.
Was deze laptop dan ooit 750 euro?
Ja ik heb hem gekocht toen hij bij de media-markt gekocht met de BTW dagen
Oke, bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb nog een paar vragen.

Hoe stil is deze laptop?

en weet u toevallig hoeveel dB?

En wordt hij warm als je hem op je schoot hebt staan?
Hey

Hoe stil is deze laptop?
Super stil. Maar ik heb er een SSD in. Dus de hd hoor je niet
en weet u toevallig hoeveel dB?
Geen idee :?
En wordt hij warm als je hem op je schoot hebt staan?
Word niet echt warm. Maar dan doe ik niet zulke zware grafische programma's.
Oke, bedankt.

En veel succes met de laptop :).

[Reactie gewijzigd door Vincent Dw op 2 mei 2014 22:04]

Heb 'm zelf onderhand ook, heerlijk apparaatje wanneer je die SSD erin gebouwd hebt. Alleen wat hierboven ook vermeld wordt: erg jammer van die netwerkkaart. Heb jij 'm inmiddels al vervangen?
Het is echt een super apparaat :)
Nee die heb ik nog niet vervangen. nog geen tijd voor gehad ;)

[Reactie gewijzigd door Bryanpeeters op 6 mei 2014 15:47]

Waar heb je de HDD caddy gekocht?
Op ebay staan er, binnen Europa, voor 25 , maar als je buiten Europa gaat, betaal je maar 8 of zo. Maar wil wel zeker zijn dat dat werkt.
Is er ook een mogelijkheid om de dvd-speler in een 'usb-case' in te bouwen, zodat ik een externe dvd-schrijver heb?

Mijn asus N56 komt normaal morgen binnen. Mijn SSD die nu nog in mijn dekstop zit, kan daar dan in :-)
Ik heb die hdd caddy gekocht op hddcaddy.nl
Hij is idd hier wat duurder. maar dan weet je wel dat het vertrouwd is. Ik heb hier ook meteen een behuizing gekocht voor mijn dvd speler. zodat ik hem extern kan gebruiken.

En ik moet zeggen dat het echt super werkt
Ik heb ook een caddy besteld voor mijn vorige laptop. Bij HDDCaddy.nl wordt je prettig geholpen bij vragen.
Ja dat klopt de klantvriendelijkheid hdd caddy is super.
Ik heb een vraag over het Beeldscherm..
In de specificaties van Tweakers staat dat deze Mat is. Maar wanneer ik bij verschillende webshops kijk geven ze aan dat het scherm glossy is... Ik vind het wel prettig om deze in de zomer ook buiten te kunnen gebruiken.
Kun jij vertellen hoe het zit?
Hey,

Het scherm is mat. En is fijn om idd. Buiten in de zon te werken.

Gr. Bryan
Top. Meteen bestellen :) Bedankt voor de review en de reactie