sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Samsung Galaxy S II Plus Blauw

Specificaties 4,3" • 800x480 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S II Plus Blauw Review

Manny Calavera 2 februari 2014, 1.091 views

Samsung Galaxy S II Plus Blauw

Pluspunten

• Erg goede camera.
  • Simplistisch vormgegeven.
  • Goed scherm
  • Accuduur ook goed.
  • Accepteert 32GB SD kaart.

Minpunten

• Home knop reageert soms niet direct, kan alleen bij mij het geval zijn.

Ik ging van een bloktelefoon van 20 euro over naar deze, beviel mij prima, en dat doet het nog steeds.
Ik heb erg gelet op de kwaliteit van de camera, iets wat bij deze telefoon ERG goed is naar mijn mening.
Handig om niet altijd een echte fotocamera mee te hoeven nemen, en toch goede foto's te krijgen, close-up foto's zijn uitstekend.
Snelheid van de telefoon is ook prima, alhoewel hij soms nog wel eens een beetje moeilijk wil doen als ik op de Home knop druk.
Bellen is een beetje meh, geluid staat bij bellen erg zacht. Ook vind ik dat de nood-oproep knop moet verdwijnen, meerdere keren gehad dat hij bijna 112 belde toen ik hem uit mijn broekzak probeerde te wurmen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S II Plus Blauw?

Homeknop wat niet werkt heeft meestal te maken met de S-Voice (indien aanwezig) deze uitschakelen via instellingen > applicaties > alle verhelpt dit.

OT: Kort maar krachtig :P

Mag wel iets meer info en foto's zijn ook vaak gewenst :)
Ik meende dat apps zoals S-Voice niet uit te schakelen waren, blij toe dat dat wel het geval is, bedankt daarvoor!

Foto's plaatsen leek mij geen goede optie omdat je dan een goor mobieltje te zien krijgt, voegt niet iets toe naar mijn mening.