Club 3D Radeon HD 7950 '13Series

Specificaties 3GB GDDR5 • DVI-I, HDMI, 2x m-DP - Bekijk alle specificaties

Club 3D Radeon HD 7950 '13Series Review

Mollemaar 1 februari 2014, laatste update op 7 augustus 2015, 104 views

Club 3D Radeon HD 7950 '13Series

*edit* augustus 2015 Vorig jaar schreef ik dat deze kaart instabiel is. Leek toen al op psu problemen. PSU was idd de boosdoener. mn club3d hd7950 blijkt nagenoeg perfect kaaartje! Mijn Be quiet system power 700w psu uit 2009 is inmiddels gestorven.Hij knetterde nog een keer strijdlustig en ging heen.

Pluspunten

• veel geheugen
  • Meer dan 30% oc
  • goedkoop

Minpunten

• Geluid wat hard. Ach als dat alles is...

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Nu heb ik weer een slechte PSU gekocht :) Ik had niet goed gelezen en heb nu een 850w golden psu met goedkope capacitators. Hij iss nu dus een jaar of 3 heel goed en dan zla ie ook langzaam de dood gaan vinden..pfff..tis een Corsair CS850M....niet kopen dus!!!Maar de gpu loopt als een trein 1210/1730 max. loopt nooit meer vast. HIj maakt wel wat herrie en max temp is ongheveer 85 graden.

3dmark 11: 10007 3dmarks
3dmark2013: 7687 3dmarks.

Hij komt overclocked gewoon weer in de regionen van een 280x/7970ghz terecht.

Gpu-z toont een asic quality van 76,9. Dat is hoog en betekent volgens mij dat ie relatief hoge snelheden haalt bij lage voltages.Gpu doet bijv 925mhz met 1.03v dat is volgens mij minder juice dan ie volgens de specs nodig zou hebben

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 7950 '13Series?