Nikon 1 S1 + 1 Nikkor 11-27.5mm f/3.5-5.6 Zwart Review

n.adema 30 januari 2014, laatste update op 30 januari 2014, 1.629 views

Nikon 1 S1 + 1 Nikkor 11-27.5mm f/3.5-5.6 Zwart

Pluspunten

• De bouw kwaliteit is gewoon goed, niet van aluminium maar van mooi plastic.
  • De camera maakt echt heel snel foto's (60 foto's per seconden).
  • De auto focus de foto camera echt snel, helemaal als er genoeg genoeg licht is.
  • De foto camera makkelijk te bedienen.

Minpunten

• Dat je snel de vinger voor de auto focus led plaatst waardoor de camera de foto niet scherp kan stellen, maar als je dat weet valt er mee te werken.
  • Een goed functie die toegevoegd had kunnen worden was een bedieningsknoppen om de zoom functie te bedienen.

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5
Besloten om een camera aan te schaven
De camera moest aan de volgende eisen voldoen:
makkelijk in gebruik voor beginners
Niet te groot
Niet al te duur
Moet snel scherp foto maken
Snel foto's achter elkaar maakt

Toen in de camera uitpakte viel mij de kleur van de behuizing vooral op.
De ene vindt de kleur lelijke, of een apple kleur.
Ik heb de witte camera variant gekocht, en de camera heeft een glimmend witte kleur wat in persoonlijk mooi vindt. Daarna heb ik de lens op de camera geplaatst dit ging er makkelijk.
Camera is in twee manieren aan te zetten, via de aan en uit knop bovenkant van de camera of door de lens te openen. De laatst manier is tocht makkelijkste manier om dat je toch de lens moet open om foto te kunnen maken.

Hierna heb ik een aantal foto's gemaakt van mij dieren, en mij vrouw.
De flitser wordt automatisch geopend als dit nodig is. Ik heb de foto's samen met mij vrouw bekeken, en je kon echt wel zien dat de foto echt scherp waren. Nou waren dit foto die ik in de avond heb genomen, maar overdag maakt hij nog mooier foto's

Ik zal een paar foto hier later bij plaatsten.

Nou ik zal de review bij vullen als ik de camera wat meer heb gebruikt.

Voor de rest is de camera voor onze perfect.

Dus voor mensen die een makkelijk camera willen, en snel actie foto willen maken voor een redelijke prijs kan ik deze camera aan bevelen

Heb jij ook een Nikon 1 S1 + 1 Nikkor 11-27.5mm f/3.5-5.6 Zwart?