Specificaties Laser all-in-one (Kleur) met Ethernet - Bekijk alle specificaties

Samsung CLX-3175FN Review

PCSoldaat 10 december 2008, laatste update op 10 december 2008, 2.544 views

Samsung CLX-3175FN

Pluspunten

• netwerkaansluiting
  • lage prijs
  • zwart apparaat (subjectief)

Minpunten

• helaas zijn er ook versies zonder 'N' op de markt en zijn er internetshops die deze versie in de pricewatch doorlinken naar de versie zonder!
  • drivers staan niet op de meegeleverde CD.

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Lekker compleet apparaat voor een zacht prijsje.
Vooral de netwerkaansluiting is een uitkomst als je meerdere pc's op je netwerk hebt.
Controleer goed of je wel de juiste versie besteld! Er staan nl. apparaten in de pricewatch die linken naar het apparaat zonder de 'N'. Dan mis je dus de netwerkaansluiting. Ik spreek helaas uit ervaring... Gelukkig via rma de juiste ontvangen.
De drivers worden niet meegeleverd. Altans de CD die ik er bij kreeg bevat geen drivers. Maar die zijn zo op internet te vinden.
De installatie verloopt verder zoals je die verwacht. Ook direct via netwerk. Je hoeft het apparaat dus niet eerst via USB te installeren.

Heb jij ook een Samsung CLX-3175FN?

Het kan liggen aan het tijdstip, vanavond vroeg naar bed toe..
maar dit vind ik niet echt een review, te karig, leest niet lekker en wat plaatjes zou niks verkeerd doen
Eensch

Zet ook in je review dat het een kleuren laserprinter is dat valt nu niet uit je review te halen. Ook hoe de kleuren zijn, aanschafprijs in verhouding met nieuwe toners etc. mis ik allemaal. Eventueel een foto van hoe het ding er uit ziet, wat je er mee kunt, waar de netwerkaansluiting mist, of het in een netwerk zetten makkelijk is of dat je omslachtig te werk moet gaan etc.
- het is gewoon een goede printer/scanner/fax waar ik verder niets bijzonders over te melden heb.
Schrijf dan geen review :X

[Reactie gewijzigd door Wiethoofd op 11 december 2008 13:28]

foto's? kwaliteit vergelijking? inkt consumptie?
- foto's zijn er genoeg op internet. De mijne ziet er nčt zo uit.
- inkt consumptie. kan ik nog niets zinnigs over melden. daarvoor heb ik 'n te kort. beoordeling aangepast.

[Reactie gewijzigd door PCSoldaat op 10 december 2008 21:46]

Ik moest uit de standaard invulvelden van tweakers ('Inktverbruik') opmaken dat het hier om een recensie over een printer gaat, want dat wordt niet duidelijk gemaakt in de recensie.

(Dan mis je naar mijn mening toch een van de belangrijkste eisen van een recensie, dus ik ben het helemaal eens met de bovenstaande reactie's)

Misschien eerst even een inleiding geven? Pluspunten en minpunten uitvoerig bespreken, specs van het apparaat geven, een paar plaatjes erbij zetten (voor mijn part een paar foto's van internet; als er maar wat plaatjes bij staan), en je review is al een stuk beter!

[Reactie gewijzigd door Jelmerrs op 11 december 2008 08:33]