Sony Xperia DK31 Magnetisch oplaadstation Review

Flupke 28 januari 2014, 290 views

Sony Xperia DK31 Magnetisch oplaadstation

Nadat mijn Z is overleden omdat het dekseltje van het USB poortje niet langer waterdicht bleek te zijn :( , deze direct besteld voor mijn nieuwe Z1...
Omdat er ook een malletje bij zou zitten voor probleemloos opladen met een hoesje cq bumper ik helemaal opgewekt!
Net uitgepakt en totaal kansloos
Zonder bumper oppassen dat ik de randen van mijn extra noodzakelijke screenprotector niet beschadig maar hij laadt in ieder geval op....
Met bumper past hij niet in de grote mal maar een nog groter probleem is dat de connector veel te breed en lang is om de contactpunten überhaupt te raken!!

Heb jij ook een Sony Xperia DK31 Magnetisch oplaadstation?