Logitech Harmony One Advanced Universal Remote Review

berkeboom 8 december 2008, 1.057 views

Logitech Harmony One Advanced Universal Remote

Pluspunten

• Uiterlijk, functionaliteit en veelzijdigheid

Minpunten

• Als enige kan ik noemen de prijs, maar eigenlijk is hij het wel waard

Configuratie Score: 5
Vandaag de Harmony One ontvangen en gelijk uitgeprobeerd. Enig klein minpuntje bij het in elkaar zetten van de afstandbediening is de plaatsing van de batterij. + en - zijn niet heel duideljk te zien. Verder wijst alles zich vanzelf. Oplaadstation is een eitje, programmeren van de basisfuncties kan zelfs mijn kleine neefje van 6 nog. Lastiger functies toevoegen (opnemen, PDC, Showview etc) zijn wat lastiger. Heeft met name met je apparaatkennis van je video te maken. Help-assistent van de AB is fantastisch. Lost alles op! Uiterlijk is erg mooi, veel knoppen en tegelijkertijd toch overzichtelijk. Touchscreen is erg goed en duidelijke resolutie. AB heeft mij tot nu toe ernstig verrast met alle mogelijkheden!

De prijs is hoog, maar de functionaliteit die je er voor terugkrijgt is ook hoog, je kunt zelfs je verlichting in huis ermee aansturen!
Al met al voor mij een dikke 9 waard! :D

Heb jij ook een Logitech Harmony One Advanced Universal Remote?

hehe, dit is meer een blog dan een review. Maar goed, ik vind voor een afstandsbediening de prijs disproportioneel.
Ik vind 50 euro p.p. voor uit eten gaan disproportioneel, maar dat sluit niet uit dat vele mensen dit doen.
Dit is namelijk een apparaat wat ALLES in je huis met IR kan besturen, en ook nog eens een veel sterker signaal heeft, waardoor je geeneens de kastjes lost hoeft te doen.
En het gadget gehalte mag ook wat kosten :)
Alhoewel het geen geweldige review is, vind ik het nog altijd beter dan een Simpele Review (die zonder tekst)

En even over je review:

Maak wat foto's, laat zien wat je doet, bijvoorbeeld het instellen, laat zien dat het makkelijk is, dan verdubbel je zo je sterren (naar wel 2 hele sterren :P)