1 review

Philips 221TE4LB Zwart

Specificaties 21,5" • 1920x1080 (Full HD) • 5ms - Bekijk alle specificaties

Philips 221TE4LB Zwart Review

Pataar 27 januari 2014, laatste update op 5 mei 2014, 195 views

Philips 221TE4LB Zwart

Pluspunten

• speakers
  • hij geeft beeld weer

Minpunten

• alles wat niet bij positieve punten staat

Deze monitor geeft beeld weer. Daar houden we het bij.

Met HDMI geeft deze monitor heel donker beeld weer(hoogste brightness bij games is nog steeds te donker). Dit kan je natuurlijk oplosssen door een vga kabel in te steken. Hierop kun je dus wel gamen met een normale brightness, maar nu is de tekst en video gewoon rampzalig echt gewoon niet fijn. Gelukkig heb ik nog een andere monitor en die is echt prachtig dus die geeft wel goed beeld weer. Anders moest ik dus weer opzoek naar een nieuwe monitor.

Dit is niet echt een goede review, maar dit is om mensen te waarschuwen voor deze rampzalige monitor.

Dit is een review over mijn "hoofd" monitor http://tweakers.net/produ...ance-242g5djeb-zwart.html

Heb jij ook een Philips 221TE4LB Zwart?