Samsung Galaxy Note 8.0 3G 16GB Wit - Reviews

Specificaties 8" • 1280x800 (WXGA) • 16GB • Android 4.1 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Note 8.0 3G 16GB Wit Review

Robidoe 27 januari 2014, 346 views

Samsung Galaxy Note 8.0 3G 16GB Wit

Pluspunten

• Het formaat 8 inch
  • Telefoonfunctie (niet v.o.i.p.) via sim spraakdeel
  • Stemherkenning viel ons ook erg in positieve zin op
  • Software draait soepel

Minpunten

• Ik vind de usb aansluiting fragiel aanvoelen.
  • Standaardcover van samsung voldoet niet als standaard, te zwakke magneet.

We hebben de note nu een paar weken in bezit, en hij voldoet goed als email checker, internet browser, video apparaat.

Had graag gezien dat we meerdere gebruikers konden instellen op het apparaat maar dat is niet gelukt / mogelijk.

De samsungcover die we erbij hebben gekocht kan de note niet in staande stand vast houden, de magneet is te zwak. De verhoogde ligstand gaat net.

De pen hebben we nog niet veel gebruikt.

Telefoonfunctie is meegenomen, wel een headset erbij gekocht. Op speaker gaat ook uitstekend in rustige omgevingen.

Gps, Kompas en Bewegingssensor werken ook naar behoren.

Het formaat 8" vind ik persoonlijk ideaal voor een tablet.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note 8.0 3G 16GB Wit?

Reviews door de redactie