MSI GX630-Z8043 Review

maxx007at 6 december 2008, laatste update op 6 december 2008, 497 views

MSI GX630-Z8043

Pluspunten

• Wireless N,
  • 512 mb grafisch geheugen
  • 4 GB DDR2
  • 320 GB hardeschijf
  • Metalenbehuizing

Minpunten

• Metalen behuizing (kan ook te warm worden)

Ik heb deze Notebook van MSI gekocht via een duitse site. (PC24.de)

Het notebook voelt robust aan door de metalen buitenkant. Ik denk dat dit ook voor een betere warmte afvoer van de onderdelen kan zorgen. Kan naar mijn mening ook voor te veel warmte aan de buitenkant zorgen, als je hem op je schoot gebruikt.

De notebook is erg snel. Hij heeft een goede grafische kaart (geforce 9600) met 512 mb gddr(?) geheugen.
4 GB geheugen zorgt ervoor dat Vista lekker vloeiend loopt.

Met de ingebouwde draadloze netwerkkaart kun je een in theorie een verbinding van 300 Mbit opzetten.

Wat betrefd het toetsenbord ben ik tevreden. Deze heeft een duitse indeling wat niet op de site staat, maar dit is geen probleem. Na even wennen werkt dit net zo prettig. Hij heeft een apart nummeriek gedeelte waarmee het eigenlijk een volwaardig toetsenbord is.

Games draaien echt geweldig op dit notebook.

Ik zou iedereen die op het punt staat een nieuw notebook te kopen, zeker dit notebook aan willen raden.

Heb jij ook een MSI GX630-Z8043?

de 9600 heeft DDR3.

Verder een beetje magere review;
-Mischien kun je pics toevoegen
-Benches zijn altyd leuk
-Vertel wat meer over je ervaringen met dit ding