Nokia 5800 XpressMusic Rood Review

WimOBL 23 januari 2014, 76 views

Nokia 5800 XpressMusic Rood

Pluspunten

• Gratis maps
  • Sterk scherm
  • Redelijke accuduur (5/6 dagen bij regulier gebruik)

Minpunten

• Weinig intern geheugen (snel vol)
  • Groter als m'n vorige telefoon

Aangezien mijn Motorola C130 een beetje oud werd was ik op zoek naar een nieuwe goede goedkope telefoon. Hiervoor had ik enkele voorwaarden opgesteld:
- Moet een goede antenne hebben
- Normale accuduur (8/10 werkdagen)
- Whatsapp
- Mail exchange
- Handsfree mogelijkheid
- Maps

Dit alles werkt op deze telefoon voortreffelijk. Zeker als je het vergelijkt voor de prijs waar deze tweedehands voor is aan te schaffen een kleine 40,- kosten ze nu.
Voor dit geld is er geen enkel toestel te koop met dezelfde mogelijkheden. Hiernaast bezit deze telefoon van een hardwarematige knop om foto's te maken wat een behoorlijke upgrade is tegenover een telefoon zonder camera.

Mijn reguliere gebruik per dag:
Bellen 20min.
Whatsapp 60 min.
Navigatie (max. 2 uur daarna accu leeg)

Heb jij ook een Nokia 5800 XpressMusic Rood?