Nokia Lumia 720 Zwart Review

theohelmus 21 januari 2014, 785 views

Nokia Lumia 720 Zwart

Pluspunten

• Batterij duur
  • Camera app
  • camera vermogen in weinig licht
  • vormgeving
  • scherm kijkhoek
  • scherpte
  • prijs
  • Formaat, niet te groot en toch goed leesbaar
  • draadloos laden (nog niet gebruikt)

Minpunten

• Wordt nog niet geleverd met wereldwijde dekking van maps. Dat is ronduit stom van Nokia.
  • geen standaard cover / bumper zoals bij de Lumia 800

Mijn opvolger van de Lumia 800 moest langer met de batterij kunnen doen en minimaal de zelfde specs hebben. Dat is de Lumia 720 geworden. De Lumia's zijn in mijn opinie erg mooie telefoons en deze is voor mijn gebruik meer dan voldoende uitgerust. Scherm, vorm, batterij duur, snelheid, zeer goede camera eigenschappen, prijs en windows 8.1. Nog geen black update maar die komt eraan. Nog wel erg getwijfeld over de 920, maar de batterij duur gaf de doorslag. Ervaring tot nu toe is erg goed. Een prima telefoon met alles erop en eraan en een zeer goed camera resultaat.

Heb jij ook een Nokia Lumia 720 Zwart?

Ik heb deze ook. Doet wat het moet doen, maar soms wat traag met openen van aps. Altijd gedacht dat 4,3 inch groot genoeg was, maar mijn volgende wordt minstens een 4,7 inch. Vind ik toch wat prettiger lezen van internet :)