Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 Review
Dit is een hele stille processorkoeler, ik kan er zelfs een overclock meedraaien (1.190 VCore 4670K) zonder dat de temps hoog worden (Prime95 na 1 uurtje 67 graden). Alleen in de handleiding staat dat de witte kant naar het moederbord moet, ze bedoelen van het mobo af. Aanrader!
Pluspunten
Stil Koelingscapaciteit Prijs
Minpunten
Inbouwen wat lastig (backplate)
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gelid Solutions Tranquillo Rev.2?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!