Specificaties 5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend G700 Zwart Review

PSV_Supporter 20 januari 2014, 3.018 views

Huawei Ascend G700 Zwart

Pluspunten

• Snel
  • Stevig
  • 2e simkaart

Minpunten

• Camera

Dit toestel nu enkele weken in bezit, ik ben er erg blij mee.

Het toestel is snel, stabiel, stevig en de accu gaat behoorlijk lang mee. Zeker als je bedenkt dat er een groot scherm te voeden is.
Tot op heden eigenlijk maar 1 nadeel gevonden: De camera. Deze is traag in gebruik en de kwaliteit van de foto's is gewoon slecht te noemen. Voor een telefoon van de huidige generatie mag je een scherpe foto verwachten en een respectabele reactiesnelheid als het gaat om foto's maken. Beide voldoen simpelweg niet.
Mijn vorige toestel was een HTC Desire X, deze had een camera die veel sneller reageerde en ook veel betere kwaliteit foto's afleverde.

Android wordt vrij kaal opgeleverd, wat ikzelf als een groot pluspunt ervaar. Weinig eigen software erop. Er is ruimte voor 9 'thuis' schermen. Het enige wat ik mis is het 'vierkantjes' icoon welke normaliter onderin het scherm zit om alle applicaties te bekijken.

Het toestel heeft ook de mogelijkheid voor een 2e simkaart, dit gebruik ik niet.

Wat ik overigens prettig vind, is dat er standaard al een folielaag over het glas zit. Ik had dit er extra bij besteld, maar dit was dus eigenlijk niet nodig.

Bij het toestel is uiteraard een oplader geleverd en een koptelefoon. Verder een handleiding, die ik overigens niet bekeken heb.

Heb jij ook een Huawei Ascend G700 Zwart?

Mooie review, kort maar krachtig. Als je echt helemaal de stock android skin wil hebben kan je de Nova launcher uit de play store gratis downloaden. Die gebruik ik ook en hij werkt perfect. :)