Specificaties 8GB DDR3 (SODIMM) (kit van 2) @ 1.333Mhz - Bekijk alle specificaties

Corsair Mac Memory CMSA8GX3M2A1333C9 Review

MeZZiN 19 januari 2014, laatste update op 19 januari 2014, 373 views

Corsair Mac Memory CMSA8GX3M2A1333C9

Pluspunten

Minpunten

• werkte niet in de mac zoals geadviseerd

Stabiliteit Score: 1
Ik heb dit geheugen gekocht voor mijn 2011 MacBook Pro alleen maar problemen gehad modules die niet werkte heb ze 3 keer moeten omgeruilen voor andere modules. Ik had random crashes en via techtool pro allemaal memory fouten. Ik heb alle modules uitvoerig getest met Techtool maar helaas elke keer als het gebeugen verbruik meer werd dan de eerste 4 GB dan stopte mijn mac gewoon met werken en kon ik rebooten. Zels na verwisselen van de modules merkte ik wel iets verbetering omdat de fout leek te zitten 1 module en niet in beide. Maar het blijf een heel vreemd verhaal omdat ze volgens Corsair 100% compatle moeten zijn met mijn mac. De site van Corsair staat dat deze speciaal geschikt zijn voor mijn mac gematched op typenummer.

Ik ben wel super bij met de service van mycom dat ik 2x heb kunnen ruilen om te testen. Helaas steeds problemen. Na 3 sets modules geprobeerd te hebben heeft MyCom zonder problemen geld terug gegeven. Echt super service en fijn dat ik ze als nog kon terug brengen. Dat is wel super service. Bestelt online en kunenn ruilen in de winkels in Amsterdam en Den Helder echt super handig en zonder moeilijk te doen.

Uiteindelijk heb ik voor deze gekozen: http://tweakers.net/price...ston-kta-mb1333k2-8g.html Deze werken zonder problemen het kan vanalles geweest zijn omdat iemand anders bijna dezelfde modules wel prima werkte van corsair alleen deze waren wel een jaar eerder gekocht.

Heb jij ook een Corsair Mac Memory CMSA8GX3M2A1333C9?