Brother P-Touch QL-500BW Review

John2B 1 december 2008, laatste update op 1 december 2008, 663 views

Brother P-Touch QL-500BW

Pluspunten

• Goedkoop (is duurkoop)
  • Snel (als die eindelijk print)

Minpunten

• Software ZEEER Traag
  • Onwerkbaar traag

Drivers en stabiliteit Score: 1
Muziekweergave Score: 4
Printer werkt wel, de addon in EXEL werkt ook, maar kan niet veel aan. Bij 1000 adressen is het afgelopen en loopt de software vast. Tot 1000 gaat het net. Software is bagger traag, diverse wijzigingen duren tientallen seconden, met 1000 adressen soms wel een kwartier vooordat de software reageert.

Ik heb een labelprinter gekocht om duizenden labels te printen, maar met deze labelprinter zie ik dat niet gebeuren. De eerste dagen heb ik het programma moeten killen omdat ik dacht dat die hing. Echter programma is erg traag. 1000 adressen 15 minuten inlezen, waardeloos.

Misschien een erg korte "review" maar wil iedereen behoeden voor een miskoop..!!

Ik denk dat ik hem ga ruilen voor een echte labelprinter

Heb jij ook een Brother P-Touch QL-500BW?

hmmm kan je wat foto's toevoegen

[Reactie gewijzigd door Nivida_intel op 2 december 2008 12:03]