Jiayu G4 High Edition Wit, Zwart Review

RMoermanNewbie 16 januari 2014, 1.193 views

Jiayu G4 High Edition Wit, Zwart

Twee maanden geleden via banggood.com een Jiayu G4 besteld. Op zich leek me dit en uitstekend toestel voor een geringe prijs. Maar zoals alles komt kwaliteit met de prijs mee. In de eerste week functioneerde de dual sim niet meer. Het wisselen van sim's bracht aan het licht dat het niet aan de sim lag. Twee weken later brak het gorilla glas spontaan dwars doormidden wat de telefoon volledig onbruikbaar maakte.
Mocht in alle redelijkheid dit een 'maandagochtend' toestel zijn geweest, communicatie met en garantie vragen aan banggood is een drama. Plus je bent de telefoon alleen al aan de verzending 6 weken kwijt.
Al met al een avontuur waar ik niet meer aan begin.

Heb jij ook een Jiayu G4 High Edition Wit, Zwart?