Eizo Flexscan T766-K 19" Review

Bob0077 21 mei 2005, 252 views

Eizo Flexscan T766-K 19"

Pluspunten

• Zeer scherp beeld
  • Zeer goede contrast/helderheid
  • Zeer mooie en diepe kleuren

Minpunten

• Duur

Na lang twijfelen heb ik toch maar deze monitor aangeschaft. Het is een rib uit je lijf, maar dan heb je ook wat.
Omdat ik een gamer ben wil ik toch liever een CRT monitor hebben.
De kwaliteit van het scherm is echt super. In de winkel hebben ze een hoop CRT's naast elkaar staan, en pas dan zie je hoe goed deze Eizo eigenlijk is. Diepe kleuren en een uitstekende helderheid/contrast.
Alles is in te stellen in het OSD menu. Ik ben nu gewend aan deze monitor, als ik bij andere mensen thuis kom is het altijd even wenne aan de mindere kwaliteit CRT's.
De vormgeving is niet echt super, maar het heeft wel wat. Kortom, een zeer goede monitor (de beste op de markt), en als je er geld voor over hebt dan wil je nooit meer een ander.

Heb jij ook een Eizo Flexscan T766-K 19"?