Cyber Snipa Silencer Mouse Review

neverkind 15 januari 2014, 271 views

Cyber Snipa Silencer Mouse

Pluspunten

• Super Precies
  • Super fijn in de hand
  • Super om te zien..
  • een echte Show Off Muis

Minpunten

• nope
  • nee
  • helemaal waard
  • DOEN!

Hallo!

Ik heb deze muis nu een half jaar en heb er geen minpunten aan!

De bouw van de muis is stevig, het is een groot ding en zwaar. Gelukkig kan je de gewicht aan passen met een lade die onder de klep zit aan de rechter kan. ( onder de muis zit een knop zodat je de klep eraf kan halen). Er zitten 2 knoppen aan de linker kant voor wat extra commando's. Je kan de DPI aanpassen met een schuif knop ook aan de linker kan richting je pols toe. er zitten 2 knoppen boven op de muis. de dichtbij zijnde van de scroller regelt de stottering, 1x klik en je slaat delen over van het scherm, 2x kleinere delen, 3x en hij is weer normaal. Daar onder zit de knop genaamd MODE, als je de software en drivers heb ge´nstalleerd kan je hier de kleuren aanpassen van geel, blauw, paars, gif groen, wit en uit ( dat de muis dit kan vind ik al episch genoeg om hem een 10 te geven)

De DPI van de muis is 5000. Voor in spellen zoals Gunz waarbij je als een gek beweegt is dit misschien handig maar ik speel overal met 3000 DPI.

Handligging van de muis is zeer goed. Ze hebben een perfecte mal gemaakt voor mijn grote klauwen en dit bevalt mij goed! Je kan aan de linker kant de klep vervangen voor een soort trapje waar je je pink en ring vinger op kwijt kan.

De bekabeling is zeer goed lekker stevig en niet al te lang.

Software en drivers heb ik van internet af moeten plukken. Volgens mij had ik geen installatie disc en dat maakt voor de rest ook niet uit maar zonder de software Speelt de muis stukken minder.. In de software kan je aanpassen wat voor Macro's je wilt instellen \o/!! Je kan tevens kleur aanpassen en je kan de Knop op je muis aanpassen wel DPI modes je er op wilt hebben. je hebt 4 klikjes, ik heb 1000 (Sniper Camping) 2000 3000 en 4000. Dit is genoeg voor mij en anders pas ik het zo weer aan. De software is duidelijk en goed te overzien.

verpakking
In de doos zaten:
- gewichten (7 x zelfde gewicht) Incl opberg doosje
- ander klepje voor op de muis
- Handleiding etc.

• GTx 650
  • Intel i5
  • Windows 8.1

Heb jij ook een Cyber Snipa Silencer Mouse?

3 sterren en geen minpunten..?
hoeveel heb je betaald voor de muis?
misschien nog een rare vraag, maar mijn muis valt enkele keren per week op de grond. kan ie dat aan denk je?
Ik heb 80 euro betaald.

Paar keer vallen? Ja maar niet per week...

Losse onderdelen kunnen kapot zoals het kapje..
ik wil hem trouwens ook niet laten vallen voor dat geld hehe
ja maar dat lijkt mij onvermijdelijk... hoor wel als ie een paar keer gevallen is.