Specificaties 47" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 47LN5758 Zwart Review

Twarp 14 januari 2014, laatste update op 27 december 2014, 1.675 views

LG 47LN5758 Zwart

Update... Het beeld begint donkere vlekken te vertonen. Het lijkt er op dat er op 3 plaatsen iets met de backlight aan de hand is. We gaan hem ter reparatie aanbieden. Later meer. Daarom contrast en helderheid naar beneden beoordeeld.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Mooie heldere kleuren
  • Vlotte weergave, geen ghosting
  • Een hoop mogelijkheden betreffende instellingen voor beeldweergave
  • Normaal geluid, goed regelbaar, meerdere instelogelijkheden hier
  • Vlakke ophangmogelijkheid
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Mooie strakke afwerking, smalle rand om het beeld
  • etc ...

Minpunten

• Op dit moment niet werkend met elke Ziggo CI+ module
  • De TV luidsprekers kunnen niet tegelijkertijd met de optical out aangezet worden

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Deze TV aangeschaft als vervanging voor mijn huidige TV ook een LG. Hoewel ik op zoek was naar een Philips 46" sprong deze meteen in het oog. Een mooi helderbeeld met strakke weergave en heldere kleuren. Ik was niet specifiek op zoek naar een Ziggo gecertificeert toestel maar het zou wel mooi zijn. Mijn gedachte is dat ik de TV toch achter een decoder met HDD zet. De installatie was een eitje, je loopt gewoon door een voorgeprogrammeerd menutje heen en alles staat binnen de kortste keren klaar. De afstandsbediening werken onderling met elkaar. Dit is de derde LG die wij hebben en dat vind ik persoonlijk wel handig.

Heb jij ook een LG 47LN5758 Zwart?