Specificaties 29" @ 2560x1080 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG 29EA73-P Zwart Review

repsaj 14 januari 2014, laatste update op 15 januari 2014, 1.768 views

LG 29EA73-P Zwart

Kalibratie software voor OS X werkt niet, waardoor de kleuren (vooral rode pigment) niet perfect zijn.Het is korrelig rond de kleuren met rood erin. Zelfs na calibratie met een Datacolor Spyder 4.

Daarnaast zijn films goed te kijken, alleen af en toe wat ghosting. En zwart is niet echt zwart. Als je een film van 16:9 kijkt krijg je twee zwarte balken aan de zijkant. Eigenlijk niet veel anders qua "zwartheid" dan m'n tft-monitor.

De speakers zijn goed, zuiver geluid. Acceptabel om muziek op af te spelen.

Het is jammer dat hun foto's op de website zijn bewerkt met Photoshop, want de rand is niet zo dun als daar te zien is. Het is wat dikker, een centimeter zo ongeveer.

Foto's op aanvraag.

Heb jij ook een LG 29EA73-P Zwart?

kan je ook foto's maken ?
Toegevoegd. Nog foto verzoekjes?
Edit: Zie je ze? Ik niet.

[Reactie gewijzigd door repsaj op 15 januari 2014 16:56]

Kalibratie uitgevoerd. Met een Datacolor Spyder 4 Pro. Kleuren zijn wel iets beter, maar nog steeds zijn de rode/roze kleuren nog korrelig.

[Reactie gewijzigd door repsaj op 17 januari 2014 15:24]

zit er veel input lagg in???
Geen idee, ik game niet.
oke jammer want ik kan niet veel reviews vinden over inputlag van deze monitor
die speaker(s) die je er op de foto's onder hebt hangen, welke zijn dat?