Specificaties 200GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD WD2000JB, 200GB Review

Bob0077 21 mei 2005, 261 views

WD WD2000JB, 200GB

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Geluidsproductie zou minder kunnen, maar is niet storend.

De schijf is makkelijk is installeren en in te bouwen. Ik merk veel prestatiewinst t.o.v. mijn oude schijf. Vooral in games is het allemaal lekker snel. Het enige minountje is de geluidsproductie, maar ik vind het acceptabel. Persoonlijk vind ik het niet erg als de harde schijf een beetje ratelt bij het openen van applicaties. Tot nu toe zijn er nog helemaal geen problemen geweest en ik denk ook niet dat die er zullen komen. Western is toch wel een betrouwbaar merk.
Ook is de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed. Wat ik ook goed kan merken is de 8 mb aan geheugen van de schijf, vooral bij het spelen van spellen is dit een behoorlijke prestatiewinst.
Al met al is dit en prima schijf voor een goede prijs.

Heb jij ook een WD WD2000JB, 200GB?