Sharkoon VS3-V Groen

Specificaties Tower • 3 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon VS3-V Groen Review

Cebasvdh 13 januari 2014, 359 views

Sharkoon VS3-V Groen

Kwaliteit voeding Score: 4

De kast is met de onderdelen die ik erin heb zitten (i5 4570 en MSI N760 2GB) erg stil het geluid is ongeveer te vergelijken met het geluid van mac mini van Apple. Dit is zeer prettig.

De voorkant vind ik netjes en strak afgewerkt met in dit geval de groene ventilator maak het design helemaal af. De keuze voor de groene ventilator is omdat dit in mijn ogen meer bij gamen past.

Met koelings methode zit je prima voorin zit standaard al een ventilator en achterop kun je er voor kiezen om er zelf ook nog in te bouwen voor een nog betere airflow.

Heb jij ook een Sharkoon VS3-V Groen?