Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart - Reviews

Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart Review

Cas146Newbie 13 januari 2014, 1.460 views

Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart

Pluspunten

• Lage temperatuur
  • Lage prijs
  • Snelle overdracht
  • Draagbaar formaat
  • Goede ondersteuning

Minpunten

• Kabel erg kort

Mobiliteit Score: 5
Na mijn laatste 500 GB Toshiba harde schijf toch echt de geest gaf (ben nu nog steeds bezig met data ervanaf trekken) besloot ik dat het tijd werd om uit te breiden. Ook zeker om mijn oneindig toenemende data te waarborgen.

Deze kwam met het kleine design, praktische formaat en de goede specs al meteen bij mij naar voren. Toen ik 'm voor het eerst gebruikte was het een verademing, na mijn oude externe HDD werkt deze een stuk sneller, stiller en betrouwbaarder. Ik raad hem zeker aan, ook voor het stille gebruikt, de snelle data transfer en zijn lage temperatuur.

Heb jij ook een Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart?

Vreemd dat je ''kabel'' erg kort als minpunt noemt. Langere kabels zorgen voor meer weerstand, dus lagere snelheden en meer stroomverbruik.
Ik werk meestal met een HDD ergens ingebouwd, dus dan moet m´n laptop wel erg dicht bij de kabel staan. Aan de andere kant, ik ben nog niet zo bekend met al dat soort dingen mbt computers. Daar wil ik me nog in gaan verdiepen. Bedankt voor de informatie in ieder geval :)