Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech M90 Mouse Review

HermanHeineken 12 januari 2014, 425 views

Logitech M90 Mouse

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Nauwkeurig

Minpunten

• Weinig knoppen
  • Scroll-wieletje klikt na een jaar niet zo goed meer

Deze muis heb ik 3 jaar geleden aangeschaft om bij mijn laptop te gebruiken. Het was destijds een van de goedkoopste muizen op de markt, waarvan ik dacht dat ze goed genoeg voor mij waren.

De muis is zeer licht en is best nauwkeurig. Er zitten geen extra knoppen op behalve de standaard linker en rechter muisknop, en natuurlijk het scroll-wieletje die als derde muisknop te gebruiken is. Deze functie gaat na enige tijd (een jaar ongeveer) minder goed werken.

Ik heb met deze muis veel uren gemaakt in online shooters en kan u vertellen dat hij mij, gezien de prijs, zeer goed bevallen is. Ik heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat het aan de muis lag, zodra ik minder goed speelde.

Al met al heb ik mooie tijden beleeft met deze muis en ik verwacht, aangezien hij het na 3 jaar nog prima doet, dat hij nog wel een aantal jaren mee zal gaan.

Heb jij ook een Logitech M90 Mouse?

Weinig knoppen, dat weet je gewoon als je m koopt :P
Ja dat klopt ;) , maar dat maakt het nog geen pluspunt. Of is het de bedoeling dat alles wat je weet als je iets koopt, geen plus of minpunt genoemd kan worden? Zoals prijs en vormgeving. Ik ben pas net begonnen met review schrijven, dus heb nog het een of ander te leren.