Thrustmaster Dual Analog 4 Zwart

€ 17,99
Specificaties Gamepad, Joystick voor de PC - Bekijk alle specificaties

Thrustmaster Dual Analog 4 Zwart Review

HermanHeineken 10 januari 2014, 716 views

Thrustmaster Dual Analog 4 Zwart

Pluspunten

• Ligt goed in de hand

Minpunten

• Snel slijtage op de knoppen en knuppeltjes
  • Verliest na enige tijd zijn nauwkeurigheid
  • Geen tril-functie

Voor het spelen van FIFA heb ik ongeveer een half jaar geleden de Thrustmaster Dual Analog 4 aangeschaft. Hij heeft mij destijds nog geen 11 euro gekost. Ik heb voor deze controller gekozen omdat ik wel eens wou kijken of een goedkope controller echt onder doet aan een van boven de 25 euro.

Toen ik hem voor de eerste keer gebruikte viel me op dat hij wel lekker in de hand ligt. Hij is niet te groot en niet te klein en, misschien wel door het ontbreken van een tril-functie, zeer licht. Mijn duimen liggen redelijk goed op de knuppeltjes en de knoppen aan de achterkant zijn goed bereikbaar.

Tot nu toe is de controller mij redelijk bevallen. Ik heb er al mooi wat uren mee gespeeld en hij doet het nog. Er zijn bij een aantal knoppen de nummers weggesleten en is bij het linker knuppeltje het rubber wat versleten. Ik stoor me hier echter niet aan tijdens het spelen.

Wat minder leuk is, is het feit dat het linker knuppeltje zijn nauwkeurigheid wat heeft verloren. Ook zijn de pijltjes aan de linker kant zijn niet zo nauwkeurig meer, terwijl ik die niet eens heel vaak gebruik.

Al met al denk ik dat het geen verkeerde koop is. Voor 11 euro kan je natuurlijk niet al te veel kwaliteit verwachten (al had ik er wel een beetje op gehoopt). Ik denk dat hij nog zeker wel een half jaar mee kan totdat hij echt onbespeelbaar is.

Heb jij ook een Thrustmaster Dual Analog 4 Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.