Microsoft Express Mouse Review

Vic001 7 januari 2014, laatste update op 25 juni 2016, 38 views

Microsoft Express Mouse

Zeer slechte ergonomie. Daardoor is de muis onbruikbaar. Niet aan te bevelen.

Pluspunten

• mooi

Minpunten

• ergonomie

Eigenlijk is de muis niet bruikbaar. De muisknoppen zijn hartstikke zwaar. Je krijgt gelijk pijn in je vingers. Daarbij is de oppervlakte van de muis glans. Tijdens de pogingen om knoppen te drukken springt de muis weg.
Ik heb eerder altijd muizen van Microsoft gehad en nooit problemen mee. Maar dit is echt een muis die niet als muis te gebruiken is.
De precisie en bouwkwaliteit zijn in orde.
De muis moet natuurlijk niet alleen aantrekkelijk er uit zien, maar ook bruikbaar zijn. De ergonomie is hier duidelijk tekortgeschoten. Na enkele uren van gebruik heb ik de muis met pijnlijke vingers in vuilniszak weggegooid.

Heb jij ook een Microsoft Express Mouse?