Specificaties 5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Zopo ZP980+ Zwart Review

Mr. Review 7 januari 2014, 2.938 views

Zopo ZP980+ Zwart

Pluspunten

• 5.0" Full HD scherm
  • Quad core 1,2GHz
  • 13mp camera
  • Bleuthoot 4.0
  • Dual sim
  • Indicatie lichtje bij smsje of email etc.
  • Extra batterij standaard

Minpunten

• Tweede simkaart moet een micro simkaart zijn.

Zopo zp980

Mijn bereik van de galaxy s2 was aanzienlijk verslechterd, tijd voor een nieuwe dus. Ik besloot ook eens te kijken naar de chinese markt, waar ik veel mooie toestellen tegen kwam. Ik twijfelde echter sterk over de qualiteit. Ik keek naar telefoons zoals de Zopo C3, iOcean X7 elite, jiayu g4, oppo find 5, umi x2 turb, de zopo zp 980+
Uiteindelijk was ik niet van plan de Zopo zp980 te kopen, omdat ik dacht ik wel 2gb ram nodig had. Maar toen ik hem voor 130 euro op marktplaats zag staan heb ik hem toch maar gekocht!

Eerste indruk
Eerste indruk, wauw wat een strakke telefoon! Voelt goed aan, erg stevig iets zwaarder dan de galaxy s2 maar hij is ook aanzienlijk groter!
Alle apps moeiteloos ge´nstalleerd, wat foto's en filmpjes gemaakt, dit ziet er verbazingwekkend goed uit!
Ook de gps getest met gps tester, deze kon er geen vinden (wel binnen getest).
Ook google maps getest met een kleine route, dit ging redelijk hij moest er even over nadenken maar we kwamen er wel.
*Kleine update: In huis google maps gestard, deze vond de route direct.
Gisteren naar Groningen geweest met de gps ernaast, dit ging vlekkeloos!

Doen of niet?
Ik heb niet veel ervaring met smartphones. Mijn eerste smartphone was een galaxy s2 die heb ik 3 jaar gehad. Nu overgestap naar de zp980. Waarschijnlijk dacht je net zoals ik, moet ik dit wel doen, is het wel kwaliteit maar ik ben van mening dat het een echte aanrader is voor iedereen. De kwaliteit is echt zeker te vergelijken met een galaxy s3 of iphone 4.

• 1 Gb ram
  • 1,2 GHz quad core Cortex A-7
  • 16 Opslag rom
  • 5.0" 1920x1080 IPS LCD
  • MTK MT6589T 28nm chipset
  • PowerVR SGX 544mp GPU

Heb jij ook een Zopo ZP980+ Zwart?

Vanwaar komt dat ZOPO eigenlijk vandaan? En zijn ze toevallig bekend met het maken van andere producten? Ik hoor er, op tweakers na, eigenlijk verder nooit wat van.
Na mijn weten voornamelijk telefoons. Het komt uit China.
In het onderwerp staat trouwens dat het een ZP980+ is. Maar je hebt een ZP980.
Wellicht een typefoutje?
zp980 heeft een quad core processor
sp980+ heeft een octa core processor
Is denk ik een top-telefoon. Waarom eigenlijk "wordt verwacht"??
Is al te koop bij cheaphardware.nl