Acer Aspire V3-772G-747a8G75Mamm Review

kawagekNewbie 4 januari 2014, 1.050 views

Acer Aspire V3-772G-747a8G75Mamm

Pluspunten

• snelle laptop, interface en opstarten.
  • speelt meeste games met gemak op ultra, 40-60fps
  • zeer mooi helder beeld

Minpunten

• aan de zwaare kant, maar het is ook een 17 inch laptop
  • probleem met het toetsenbord, lijkt voor de hele serie te zijn

Gisteren laptop gekocht, en gelijk al problemen met gamen. veel toescombinaties met 3 toetsen tegenlijk werken gewoonweg niet, als je 3 dingen tegenlijk, zoals vaak bij een race game moet doen, gaat dit vaak niet. Je kan bijvoorbeeld niet pijl omhoog voor bijv. Gas, caps lock voor bijv. nitro en pijl naar links om te sturen. Ach maar dan remap je toch gewoon even de besturing? Precies het zelfde probleem. Bij het inhouden van 2 toetsen en een 3e indrukken die daar in de buurt zit gaat vaak niet, maar alle anderen op het gehele toetsenbord wel, maar natuurlijk net waar je hand zit werkt het vaak niet. Toen zijn we terug gegaan en gelijk een nieuwe laptop gekregen toen ze ernaar hadden gekeken, maar ook in de winkel hadden ze nooit van het probleem gehoord. Maar al snel kwam ik erachter dat deze laptop precies het zelfde probleem heeft. Nier erg handig van acer om dit zo te doen, want gamen wordt dan moeilijk met zo'n apparaat, waarvoor hij toch deels gemaakt is. Zelf een goedkoop toetstenbord met muis van 20 kan dit en had ik geen problemen. Laptop gaat terug en ik ga een niewe halen, dit is waardeloos.

Voor de rest presteerd de laptop naar wens, bijna geen geluid, wordt niet snel warm en kan veel games gewoon op ultra spelen.

Heb jij ook een Acer Aspire V3-772G-747a8G75Mamm?

Sony Vaio blijkt dit ook te hebben en dit zit bij deze merken ingebouwd... Er zit niks anders op dan een extern toetsenbord te gebruiken...