Logitech Touch Mouse T620 (Wit) Review
De muis is een ramp als je wilt scrollen, lijkt zijn eigen leven te leiden. Met een scroll wieltje gaat het 1000x beter. Gebruik hiernaast een microsoft w8 touch muis met meer plezier.
Getest in W7 en W8.1
Pluspunten
Plat
Minpunten
Scrolling werkt zeer slecht: Te langzaam, te snel .. geen touw aan vast te knopen. Geen eigen gestures. Twee vinger vanaf de zijkant gebruiken is zeer lastig. Ergonomie met gestures is een ramp
Eindoordeel
De muis is een ramp als je wilt scrollen, lijkt zijn eigen leven te leiden. Met een scroll wieltje gaat het 1000x beter. Gebruik hiernaast een microsoft w8 touch muis met meer plezier.
Getest in W7 en W8.1
Getest in W7 en W8.1
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech Touch Mouse T620 (Wit)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!