Logitech Wireless Mouse M305 Crimson Rood Review

GGittaa 4 januari 2014, laatste update op 4 januari 2014, 129 views

Logitech Wireless Mouse M305 Crimson Rood

Pluspunten

• Kleine muis
  • Kleine receiver
  • Laag energieverbruik

Minpunten

• Draadloos dus niet ideaal voor gamers.
  • Scroll-wieltje kan niet vloeiend te rollen.

Absoluut geen muis voor gamers, maar voor regulier gebruik is hij ideaal en gemakkelijk mee te nemen. Laag in energieverbruik. Duracell batterijen gaan 2 tot 3 maanden mee met intensief gebruik.

Nadeel met draadloze muizen is soms onderbreking van het signaal, maar de andere draadloze muizen bij ons in het huishouden verstoren mijn muisgebruik niet.

Gebruik hem al jaren bij mijn laptop. Mijn eerste muis ging na 1 jaar stuk, maar de vervanging doet het al meer dan 3 jaar. De kleine Nano Receiver valt amper op en steekt slechts een halve centimeter uit. Je kan hem gemakkelijk in de laptop laten zitten wanneer je deze in een laptoptas meeneemt. Maar je kan natuurlijk de receiver ook in de muis opbergen, naast de batterijen. Dit is erg handig als je op reis bent. Dan weet je zeker dat je die kleine receiver niet kwijtraakt.

Het scroll-wieltje kan ook opzij worden geduwd en optie die bijvoorbeeld in Google Chrome handig is om opzij te gaan. Het scroll-wieltje heeft niet de optie om vloeiend te rollen.

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M305 Crimson Rood?