Logitech Folio Protective Case iPad mini Zwart Review

The Milkman 4 januari 2014, 484 views

Logitech Folio Protective Case iPad mini Zwart

Pluspunten

• Verkrijgbaar in 5 verschillende kleuren.
  • Voorkant is vlak en stevig.
  • Heeft beperkte kantelmogelijkheden > Dus steviger en stabieler.
  • Loopt rond af aan de achterkant. Houdt dus lekker vast.
  • 14mm dun
  • 182 gram
  • Waterafstotend materiaal.

Minpunten

• Omdat de Folio case bedoeld is voor de 1e generatie mini, gaat de retina er wat strak in. Toch hoeft dit niet geforceerd, hij past wel goed.
  • Hij heeft geen gat voor de 2e noisecanceling microfoon. Echter niets van gemerkt tijdens het skypen...

Ik heb de Folio case van Logitech nu 3 weken in mijn bezit.
Ik moet zeggen dat dit een van de betere aankopen is geweest van 2013 :)

De Folio case is lekker dun, maar oerdegelijk. Iets dat je toch niet altijd ziet bij die dunne hoesjes. Hij bestaat al sinds de eerste iPad mini. Ik gebruik de retina mini erin, en past goed. Hij zit stevig vast, de knoppen zijn goed bereikbaar.

De prijs is 49 euro. Is wel aan de pittige kant, maar dan heb je naar mijn mening wel een prettige flipcase.

Wat mij speciaal opviel, is dat de voorkant vlak is. Meestal heb je aan de voorkant een aantal vouwlijnen zodat je je hoes kunt gebruiken als standaard.
Hier zitten deze aan de achterkant. Esthetisch gezien vond ik dat meer dan de moeite waard.

Uiteraard zitten er magneetjes in de cover, zodat deze dichtblijft, en de iPad daarop reageert.
En oja, hij houd dankzij zijn ronde kaft ook heerlijk vast :)

(Link naar Logitech: http://www.logitech.com/n...ective-case-for-ipad-mini

Heb jij ook een Logitech Folio Protective Case iPad mini Zwart?