Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote Review

player-x 22 november 2008, laatste update op 27 november 2008, 2.111 views

Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote

Pluspunten

• Bijna alles aan de AB is perfect

Minpunten

• Ergonomie, ligt mij slecht in de hand.
  • Oplaad station contacten maken niet altijd contact.
  • Uit knop steekt te hoog uit, +/- 1x per maand zet ik alles perongeluk uit (vooral vervelen bij HTPC 2~3 min voor complete re'boot inc. Media center software MediaPortal)

Configuratie Score: 3
Dit is een beknopte review die maar over een punt gaat de “Ergonomie” of imho beter gezegd het ontbreken er van.

In bijna elk review dat ik over deze AB lees is iedereen zo over deze AB te spreken, ja het is een hele mooie AB en de techniek er achter werkt ook perfect (setup kan een beetje lastig zijn) maar alles bij elkaar is dit bijna de perfecte AB,

Op een punt na, als je de Nr toetsen of de play, stop, ect. knoppen wild gebruiken licht hij uiterst beroerd in je hand.

Zo als je kan zien licht hij niet in je hand en moet je hem echt vasthouden om hem te gebruiken. en de nummer toetsen zijn zelfs helemaal niet bruikbaar met een hand.
En de toetsen voelen aan als een geheel waar bij de MS AB of de HarmonyŽ ONE de toetsen veel meer functioneel zijn.

Zo als je ziet ligt deze AB echt in de hand als je de play toetsen en dergelijke wild gebruiken ook de keursor toetsen zijn veel duidelijker

Het zelfde geld voor de HarmonyŽ ONE

Ik hoor mensen nu al zeggen, je kan zo een product niet afkraken op een punt.
Nou ik toen ik hem kocht, heb ik 180 euro voor hem betaald en doe hem puur weg omdat hij me gewoon niet bevalt, als je zo iets duurs weg doet vanwege een zo’n punt blijf ik er bij dat de “Ergonomie” gewoon slecht is.

Maar zo als je in de andere reviews kan lezen andere mensen zijn wel zeer tevreden met de AB, maar dit is mijn mening en ik blijf er bij!

Heb jij ook een Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote?

Dus eigenlijk zou het LCD schermpie onderin moeten!
Yep dan had ik hem gehouden ;(
Denk dat je gewoon te kleine handen hebt :p

Heb zelf de 525, de onderste toetsen zijn daar wel redelijk te gebruiken.

[Reactie gewijzigd door Caris op 22 november 2008 18:53]

Hmmmm, denk dat je nog eens naar die fotos moet kijken, want als er een ding is wat ik niet heb, dan is dat kleine handen. O-)
Nu nog even de taalvauten verbeteren, en je review / waarschuwing is helemaal duidelijk.

Deze AB kost overigens 'maar' 89 euro bij Komplett; dat is het een betere prijs-kwaliteit verhouding denk ik.
Taalvouten zijn gratis mag je hebben van me :P

Al was hij gratis, als hij niet goed in de hand ligt en je doet hem daarom weg maakt het niet uit hoe duur hij was/nu is.