Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote Review
De ondersteuning van Logitech is werkelijk perfect.
Ik heb een Panasonic SC-PTX7 Home Cinema Systeem, een Sony 32U4000 LCD Tv, een Echostar 890 2Ci satellietontvanger satelliet ontvanger en een Philips DVD speler die met de Logitech Harmony 885 bediend moeten worden.
De Music collection (MP3’s) die op de harde schijf van mijn Panasonic SC-PTX7 Home Cinema System staat kon ik niet afspelen via de Logitech Harmony 885.
Dit heb ik gemeld via “Problemen oplossen” op de support pagina van Logitech.
Gisteravond kreeg ik een telefoontje (gesprek duurde meer dan een uur) van de Logitech helpdesk in Canada. Samen het probleem opgelost d.m.v. downloaden/bijwerken software, testen of het allemaal werkt, opnieuw bijwerken software/downloaden...
Pluspunten
Nog maar 1 afstandsbediening. Je koopt geen kat in de zak. Als het niet werkt dan wordt je echt geholpen zodat je de afstandsbediening kunt gebruiken waarvoor hij bedoeld is.
Minpunten
Misschien een nadeel is als je geen Pc hebt. Dan heb je weinig aan dit apparaat. Verder geen negatieve eigenschappen.
Eindoordeel
Ik heb een Panasonic SC-PTX7 Home Cinema Systeem, een Sony 32U4000 LCD Tv, een Echostar 890 2Ci satellietontvanger satelliet ontvanger en een Philips DVD speler die met de Logitech Harmony 885 bediend moeten worden.
De Music collection (MP3’s) die op de harde schijf van mijn Panasonic SC-PTX7 Home Cinema System staat kon ik niet afspelen via de Logitech Harmony 885.
Dit heb ik gemeld via “Problemen oplossen” op de support pagina van Logitech.
Gisteravond kreeg ik een telefoontje (gesprek duurde meer dan een uur) van de Logitech helpdesk in Canada. Samen het probleem opgelost d.m.v. downloaden/bijwerken software, testen of het allemaal werkt, opnieuw bijwerken software/downloaden enz.
De afstandsbediening herkent nu ook de Music collection (MP3’s) en alles werkt perfect.
Heb jij ook een Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Weet niet of het aan logitech ligt, maar de gedownloade setting van bijv mijn Marantz SR5500 komen niet goed overeen met de 'mijne' ja je kan de knoppen 1 voor 1 programmeren maar dat is veel werk. Verder kan je de pages die je ziet op de display als je een apparaat selecteerd niet zelf indelen. Da's is niet handig.
2de post trouwens.
MAC werkt ook goed.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_exif()/u/262823/60x60.gif?f=community)