Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote Review

henkme 22 november 2008, 766 views

Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote

Pluspunten

• Nog maar 1 afstandsbediening. Je koopt geen kat in de zak. Als het niet werkt dan wordt je echt geholpen zodat je de afstandsbediening kunt gebruiken waarvoor hij bedoeld is.

Minpunten

• Misschien een nadeel is als je geen Pc hebt. Dan heb je weinig aan dit apparaat. Verder geen negatieve eigenschappen.

De ondersteuning van Logitech is werkelijk perfect.
Ik heb een Panasonic SC-PTX7 Home Cinema Systeem, een Sony 32U4000 LCD Tv, een Echostar 890 2Ci satellietontvanger satelliet ontvanger en een Philips DVD speler die met de Logitech Harmony 885 bediend moeten worden.

De Music collection (MP3’s) die op de harde schijf van mijn Panasonic SC-PTX7 Home Cinema System staat kon ik niet afspelen via de Logitech Harmony 885.
Dit heb ik gemeld via “Problemen oplossen” op de support pagina van Logitech.

Gisteravond kreeg ik een telefoontje (gesprek duurde meer dan een uur) van de Logitech helpdesk in Canada. Samen het probleem opgelost d.m.v. downloaden/bijwerken software, testen of het allemaal werkt, opnieuw bijwerken software/downloaden enz.
De afstandsbediening herkent nu ook de Music collection (MP3’s) en alles werkt perfect.

• Panasonic SC-PTX7 Home Cinema Systeem
  • Sony 32U4000 LCD Tv
  • Echostar 890 2Ci (satellietontvanger)
  • Philips DVD speler.
  • Windows XP

Heb jij ook een Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote?

Dit komt meer over als een ervaring post in een topic dan een review zou het niet allemaal wat uitgebreider kunnen met eventueel een paar plaatjes?
Klopt helemaal, ook een tv met hdmi 1/2 snapt hij niet. Moet elke keer op help drukken om hem te wisselen. Support is wel goed. Als je belt kijkt iemand met de settings mee en kan je helpen. Je kan veel meer met deze 885 dan de meeste mensen denken trouwens. Alleen moet je met de timing settings oppassen. Moet zeggen voor de prijs is het geen goed product. Ik kocht hem 2de hands voor 100 euro en kan er mee leven.

Weet niet of het aan logitech ligt, maar de gedownloade setting van bijv mijn Marantz SR5500 komen niet goed overeen met de 'mijne' ja je kan de knoppen 1 voor 1 programmeren maar dat is veel werk. Verder kan je de pages die je ziet op de display als je een apparaat selecteerd niet zelf indelen. Da's is niet handig.

2de post trouwens.

MAC werkt ook goed.