LG Nexus 5 32GB Zwart

Specificaties 4,95" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5 32GB Zwart Review

tweakerbwoy 1 januari 2014, 2.226 views

LG Nexus 5 32GB Zwart

Pluspunten

• Heeft stock Android
  • Heeft geen fysieke knoppen of van die warmte knoppen
  • Mooi uiterlijk en niet zwaar

Minpunten

• Batterij gaat snel leeg met Google Now en locatievoorzieningen heel precies
  • Glas breekt snel bij een val

Mooie kwaliteitsprijsverhouding voor een highend telefoon en voelt fijn aan, fijne grootte en voelt niet krakerig aan, het glas gaat echter wel snel kapot bij een val op het wegdek, is mij helaas op nieuwjaarsavond gebeurt. De telefoon werk snel en haalt score 8394 in 3D mark met IceStorm Extreme, ook de WiFi is prima in orde, namelijk 80.68 Mb/s download en 57.23 Mb/s upload (LET OP, ik heb het over Mb/s en niet MB/s) Met Google Now en de helderheid hoog aan gaat de batterij snel omlaag, zet je dit en de locatievoorzieningen heel exact echter uit zal je telefoon vrij lang mee gaan. Hij kan niet open dus is er geen plek voor een sd kaart of batterij.

Heb jij ook een LG Nexus 5 32GB Zwart?

Vrijwel alle telefoons gaan kapot bij een val op een wegdek/asfalt. ;)
Van mijn oude iPhone 4 ben ik iig anders gewend, die is nooit kapot gegaan en vaak gevallen. Maar ach, als je dat weer vergelijkt met die koelkasten gaan iPhones weer snel kapot