Specificaties 24" @ 1920x1200 (WUXGA) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Iiyama ProLite B2403WS-1 Zwart Review

André 1 20 november 2008, laatste update op 20 november 2008, 521 views

Iiyama ProLite B2403WS-1 Zwart

Pluspunten

• Heerlijke monitor.

Minpunten

• hmm, geluid is waardeloos, dus meteen gemuted.

Precies hetgeen ik zocht, perfect voor mijn games, MS Fs9 en FXS en rFactor. Meerdere schermen open geen enkel probleem, reactie snelheid superbe. Photobewrking kleuren prima. Staat als een huis met een zeer stabiele voet waarbij de montage zeer simpel is gebleken, even op een handdoekje leggen en de voet er in schuiven, zo makkelijk kan het dus zijn. De hoogte verstelling kan mijn vrouw nu eindelijk ook eens met éé n vinger bewerkstelligen dus da's ook mooi meegenomen. Over mogelijke dode pixels kan ik helaas nog niets zeggen want die heb ik niet kunnen ontwaren maar heb dit beest pas één dag, wellicht, naar ik niet hoop , later op terugkomen.
Tja, over of zwart zwart is, nou volgens mij bestaat er geen zwarter zwart, of ik zou beter een nwe bril hebben kunnen kopen.
Aansluiten ging ook heel erg makkelijk, had voordien wel eerst even geinformeerd of mn nvidia 8600 GTS dat beest wel aankon (aboluut wel), en of ik nog extra kabels nodig had, niet dus, en was gepiept in 5 minuten . Eigenlijk is ie wel wat erg groot en het wow-effect ;) is stevig te noemen.
Teleurstellend is het geluid dat het beest middels inferieure speakertjes ten gehore brengt, enkel irritante hoge tonen, maar ja daar had ik ook niets van verwacht , binnen die paar centimeter diepte die daar voor beschikbaar zijn, dus maar meteen gemuted. (uitgeschakeld)
Menu-tjes werken overzichtelijk en snel, kwestie van Enter(en) en middels pijltjes heen en weer.
Kortom : voor de prijs, was een aanbieding bij Informatique, veel waar voor relatief weing geld, kunnen we weer jaren mee vooruit.

Heb jij ook een Iiyama ProLite B2403WS-1 Zwart?